詩班的獻詩,喜歡馬姐一開始編的無伴奏~
My choir's worship, I like this acapella composed by sister Ma.

 

我心深處有平安非人所能知,我有喜樂非人所能給,
自我將我身心,完全奉獻與主,獻給奇妙奇妙救主。
I have found a deep peace that I never had known
And a joy this world could not afford
Since I yielded control of my body and soul
To my wonderful, wonderful Lord.

我奇妙救主,我奇妙救主,在天上眾天使在歌唱讚美!
我俯伏敬拜,我救贖恩主,我奇妙奇妙的救主。
My wonderful Lord, my wonderful Lord
By angels and seraphs in Heaven adored
I know Thou art mine,
My Savior divine
My wonderful, wonderful Lord

我願將我的生命交托主管理,我心志完全歸向救主,
惟願救主旨意,成全在我身上,我奇妙奇妙的救主。  
I desire that my life shall be ordered by Thee
That my will be in perfect accord
With Thine own sov’reign will
Thy desires to fulfill
My wonderful, wonderful Lord

我奇妙救主,我奇妙救主,在天上眾天使在歌唱讚美!
我俯伏敬拜,我救贖恩主,我奇妙奇妙的救主。
My wonderful Lord, my wonderful Lord
By angels and seraphs in Heaven adored
I know Thou art mine,
My Savior divine
My wonderful, wonderful Lord

arrow
arrow
    全站熱搜

    smallwing 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()